niedziela, 26 marca 2017

nie mam nic na usprawiedliwienie

Kochani,
wiem, wiem... zaniedbałam strasznie mojego bloga, a przez to i Was, którzy odwiedzają ten kąt. Chociaż mam nadzieję, że zaglądacie na IG gdzie częściej publikuję wpisy. 
Idzie już dużymi krokami wiosna, chociaż zima rzuca jej kłody pod nogi ale już ją słychać i w związku z tym mam kilka nowości wiosennych. Okrągłe poduchy chodziły już dawno za mną jak wiele innych pomysłów, tylko z tym czasem na realizację wszystkiego co mi do głowy przyjdzie to bardzo krucho. Ale żeby nie przynudzać dołączam kilka zdjęć. Zwróćcie uwagę na ten przemycony, lawendowy niuans w kolorystyce :))













Do rychłego zakwitnięcia jabłoni...




pozdrawiam i do następnego napisania...


Marta



13 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje lniane prace ! narzuta jest niesamowita ( praca nad nią to pewnie było nie lada wyzwanie) okrągłe podusie piękne ! Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne poduchy i narzuty.
    Frędzelki sa superaśne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają narzuty z pomysłowymi frędzlami. Starannie wykonane okrągłe podusie są super! Wszystko eleganckie, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne poduchy, niezwykłe ! Podziwiam na instagramie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne sa Twoje prace. Takie starannie wykonane i inne od wszystkiego co mozna w necie zobaczyc.
    Gratuluje
    A

    OdpowiedzUsuń
  6. poduchy są meega! i jak pięknie uszyte!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci Kochana, masz niezwykłe pomysły, baaaardzo:))))) Pozdrowienia wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie to piękne! Ta narzuta jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle mnie oczarowałaś, lawenda pięknie się komponuje z tymi szarościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są piękne, myślę, że kiedyś będą gościć w moim domu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. good topic thanks for post for sharing on website ..
    หนังไทยใหม่

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...