środa, 21 grudnia 2016

coraz bliżej...

nadchodzą... już pukają do drzwi... w powietrzu unosi się zapach korzeni i igieł... brakuje mi tylko zapachu pasty do podłóg, ale kto dzisiaj pastuje podłogi... 
Jeszcze tylko zrobić śledzie, barszcz, uzupełnić pierniczki, bo zjedzone :)), zawinąć w papier prezenty, pewnie w środku nocy, bo mi ciągle ktoś się kręci po domu, wymienić nitki przy starych bombkach, przejrzeć i wybrać obrus świąteczny, sprawdzić czy wszystkie lampki choinkowe świecą, wyłuskać orzechy do ciasta makowego...
Coś mi się ta lista wydłuża zamiast skracać :/
Ale na liście była też zaległa, obiecana czerwona sesja świąteczna, którą zrobiłyśmy z Moniką, Basią i Anią:



































***

Kochani, chciałam Wam życzyć cudownych,
spokojnych Świąt, siły i nadziei na stabilizację w tych trudnych czasach, 
miłości, tolerancji,
spełnienia marzeń i tych wielkich i tych zwykłych,
niech każdy znajdzie dla siebie to czego pragnie.

Chciałam też podziękować, za to, że Jesteście ze mną, że mnie wspieracie i mobilizujecie, za każde słowo i gest.

Radosnych Świąt Kochani


Marta



13 komentarzy:

  1. BARDZO LUBIĘ TWÓJ KLIMAT. Pewne detale jakby z boku, przypadkowo od niechcenia i to jest ten urok . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiałam sesję u Basi, pięknie.
    pozdrawiam.
    mnie tez czas się kurczy a lista wydłuża się

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciepłe klimaty!
    Wszystkiego najlepszego na Święta i Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLICZNIE I KLIMATYCZNIE . POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, jak cudnie wystylizowane zdjęcia! Aż by się chciało przysiąść między tymi poduchami i wypić kubek gorącej czekolady :)
    Wesołych Świąt pełnych radości i miłości życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. a jaką MOniką ? bo ten dywanik biały jest identyczny jak mój :))) tyle ,że mnie Monia zrobiła w czerni :) czyżbyście się znały dziewczynki ? sesje cud miód i orzeszki widziałam u Elle także :)
    WESOŁYCH ,ZDROWYCH ,CUDNYCH ŚWIĄT!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Było pięknie :) cudownych Świąt Wam życzę :) radosnych, rodzinnych, zdrowych.. wymarzonych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna piękna sesja :) Spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny, niepowtarzalny klimat ! Wielu dobrych szans w Nowym Roku! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

  11. good topic thanks for post for sharing on website ..
    หนังไทยใหม่

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...